xoves, 27 de febreiro de 2014

MÁIS FOTOS DA VIAXE A LUGO
Paseando pola muralla

7 comentarios:

  1. A min gustame as fotos pero o que non me gusta é que non aparezo en ningunha.

    ResponderEliminar
  2. E logo onde andabas? Porque hai varias de grupo....

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Non sei, pero non tes ningunha que estemos todos xuntos?

      Eliminar
    2. Nin nas fotos de EL PROGRESO estou.Pero no PROGRESO sei onde estaba,estaba no servizo.

      Eliminar
    3. Pero tamén gustame ver a os meus compañeiros

      Eliminar
  3. O de que non aparecía nas fotos fun eu Ángela.Non é que non me gustaran é que non aparecía,pero a min gustanme as fotos.
    É que tu o comentaches na clase que non savías quen fora,pero fun eu acmitoo.
    Non dixen o meu nome porque hai xente que lle parece mal e non quería que se creara unha discusión no blog nin que me votaran a culpa como a Ainhoa.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Pero perdón penso que nas do progreso saio porque si que saio.

      ÁNGELA ENRÍQUEZ PERALTA

      Eliminar