venres, 9 de maio de 2014

MOCHILAS VIAXEIRAS 4º B


As familias dos alumnos e alumnas de 4º B foron das que máis participaron no caderno viaxeiro que acompañaba á mochila viaxeira deste grupo. Expresaron as súas opinións sobre este proxecto e o equipo de Biblioteca séntese moi satisfeito de que así o fixeran, xa que os comentarios axudan a continuar co que está ben e a mellorar aqueles aspectos que así o piden. Moitas grazas pais/nais por tanta colaboración!!







 

































6 comentarios:

  1. Soy Eva de cuarto A se lo ganaron trabajaron mucho.
    Me encanto la mochila viajera,porque me encanta leer

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. A quen non lle gusta leer?
      Os nenos de 4ºB teñen moito talento,tanto para debuxar e tanto para escribir.
      Alegrome que a todos nos guste leer.Bueno a uns máis que outros.
      Eu non entreguei o papel da mochila viaxeira porque non me acordei.
      Solo digo que quedou precioso o traballos.

      ÁNGELA ENRÍQUEZ PERALTA.

      Eliminar
  2. Noraboa a toda a miña clase de 4ºB por os traballos da mochila viaxeira. Hai debuxos moi chulos.
    Gracias a ti (Mª Carmen) por poñelos.
    Kai.

    ResponderEliminar
  3. Hola me ha gustado mucho la
    excursión

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Quien eres?
      Esto no és para comentar tonterías.

      Buen trabajo los de 4ºB

      Eliminar