martes, 19 de maio de 2015

VIAXE DE 4º NIVEL A MERA DE BAIXO (ORTIGUEIRA)

O alumnado de 4º nivel acompañado polas súas mestras viaxou onte á GRANXA DO SOUTO en Mera (Ortigueira) para desfrutar da equitación e do coñecemento activo da natureza. Realizaron as seguintes actividades:
- Charla práctica sobre os coidados e hixiene dos cabalos( uso       de rasquetas, cepillos, peines...)
- Plantaron millo.
- Tiveron un taller na horta para recoñecer e relacionar          hortalizas coa planta de onde saíron.
- Paseo á beira do río identificando árbores. (Loureiro,   bidueira, freixo...)
- Por último, desfrutaron dunha esperada comida e de xogos.
- E o máis importante e co que desfrutaron moito: montaron a cabalo!! Vaia amazonas e xinetes que están feitos!!

Foi un día inesquecible para eles/as!!

APRENDENDO SOBRE O COIDADO DOS CABALOS:









AS FOTOS MÁIS SIMPÁTICAS:


OUTRAS FOTOS: NA HORTA E COMENDO:












20 comentarios:

  1. hola son Paula e encantoume a presentacion

    ResponderEliminar
  2. Moitas grazas Paula!! aínda non rematou, teño máis fotos para subir.Teño que editar de novo.

    ResponderEliminar
  3. Moitas grazas Paula!! aínda non rematou, teño máis fotos para subir.Teño que editar de novo.

    ResponderEliminar
  4. E non sei porqure razón me saen os comentarios por duplicado!!

    ResponderEliminar
  5. E non sei porqure razón me saen os comentarios por duplicado!!

    ResponderEliminar
  6. Mari Carmen son Sofia.Encántanme as fotos e non cain do cabalo.

    ResponderEliminar
  7. Hola,son Nuria.Gustoume moito a viaxe pero gustariame que durara mais.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. HOLA SON NOA DE 4º B A MIN TAMÉN ME GUSTOU MOITO E TAMÉN ME GUSTARÍA QUE ESTIBERAMOS MÁIS TEMPO COS CABALOS. OXALA TIVERAMOS MAIS TEMPO DE DIVERSIÓN O QUE SI RESUMINDO GUSTOUME MOITO

      Eliminar
  8. Hola eu son Noemy e gustoume moito montar en cabalo .Pero gustoume mais volver a casa. Porque non me gusta dormir con otras persoas que non coñezo.

    ResponderEliminar
  9. Hola eu son Lidiana e encántame montar a cabalo.Gustariame montar cada dia pero non podo.

    ResponderEliminar
  10. Ola son kassandra e gustoume montar a Kenia porque era moi mansa. Oxala pudiese montar nos demais cabalos.










    ResponderEliminar
  11. Ola! Son Antón! Gustoume moito a viaxe porque foi moi divertida e paseino moi ben. As fotos quedaron xenial. Do que máis disfrutei foi montar a cabalo. Gustaríame repetir a excursión porque a experiencia foi moi boa!

    ResponderEliminar
  12. Ola son Ainoa,a min tamén me gustou moito a excursión. Pero o que máis me gustou foi montar a cabalo, encantoume montar a Darwin

    ResponderEliminar
  13. Caramba...! Cantos vos animastes a comentar!! Iso está ben, así podemos intercambiar información sobre que cousas vos gustan do blog, sobre o que se vai publicando, que vos gusta e que non....
    Grazas a todos/as.

    ResponderEliminar
  14. Ola son Irune encantoume a viaxe.As fotos sairon moi be o que mais me gustou foi montar a cabalo!!!!!!!

    ResponderEliminar
  15. spn Irunz ah por certo o meu cabalo era moi mansoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  16. son Irune ah por certo o meu cabalo era moi mansoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  17. Hola son Saray a excursion gustoume moito e quixera repetila.Oque mais me gustou foi montr a cabalo,como case todos.Aexperiencia foi moi boa jeje.ENCANTOUME.

    ResponderEliminar
  18. Hola son andres gustame a presentación e as fotos

    ResponderEliminar
  19. Ola son Adrián. Gustoume un montón a viaxe a Mera foi moi divertido montar a Kenia

    ResponderEliminar